Prebbleton

15 januari 2015 - Prebbleton, Nieuw-Zeeland

Goed om ook weer bij Jont en Karen te zijn. Jont had nog bonnen van Little India die bijna verstreken waren dus de volgende dag hebben we heerlijk Indiaas take away gegeten. De rest bewaard voor Tim de volgende dag omdat wij dan bij Nicky gaan eten. Die dag ook geshopt bij Millers en zowaar nog 6 blouses in de uitverkoop gescoord en een badpak.
Nicky had heerlijk gekookt en we kregen nog een aftershock tijdens de maaltijd, een 3.4. De dag voordat we vertrokken richting Arthurs Pass was daar bij een meer een nieuwe aardbeving die ons in Prebbleton liet wiegen in ons bed, een 6.4 dus die was best heftig. Het enige wat we er verder van gemerkt hebben bij Arthurs Pass is een wegversmalling door afbrokkelend gesteente over een lengte van slechts 20 meter. Het gebeurde gelukkig rond 5 uur smorgens en reed daar toen niemand.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Richarda:
    16 januari 2015
    Engggg echt vreselijk die aardbevingen....bah en de ellende van enkele jaren is nog steeds niet volledig hersteld. Hopen dat het bij deze blijft.
  2. Willij:
    16 januari 2015
    Hoop niet dat de schrik erin zit,maar het los kunt koppelen.XXX
  3. Petra:
    17 januari 2015
    Geen fijn idee die aardbevingen maar het zal jullie vakantieplezier vast niet bederven!
  4. Joop:
    19 januari 2015
    Haha, een aftershock van 3.4 na het eten, heb ik ook wel eens, bv na chili...