Dag 2 en 3

17 juli 2021 - Englancourt, Frankrijk

Na een wandeling (het is droog) langs de Schelde naar Temse en wat kruiden gescoord te hebben voor thee vertrokken we naar Solre le Chateau, een mooi aangelegde camperplaats voor 20 campers. In het dorp staat mooie maar scheve kerktoren

17 juli Hieperdepiep Hoeraaa! Phil is 68 jaar geworden!!! We gaan op weg naar Englancourt. Naast de st Nicolaskerk met een schitterend uitzicht over de vallei. Het water in de l'Oise waar we op uitkijken is buiten haar oevers getreden en heeft een groot gedeelte overstroomd, inclusief sommige wegen. We lopen er op blote voeten doorheen en zien een rivierkreeft midden op de weg en kleine visjes. Het is schitterend weer en het water voelt heerlijk koel aan.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Petra Jongejan:
    17 juli 2021
    Leuk zeg, dat we jullie reisverhalen en foto’s ontvangen, en Phil: van harte gefeliciteerd!! En een fijne reis verder gewenst en groetjes aan Roger
  2. Marianne:
    17 juli 2021
    Van harte gefeliciteerd, Phil! Hoop dat er nog vele jaren met mooie reizen en reisverhalen bijkomen!!!!!
  3. Joop:
    18 juli 2021
    Ohoh, daar ook al wateroverlast??
  4. Anand:
    18 juli 2021
    Hé Phil , gefeliciteerd. Lekker verse rivier kreeft 🦞met knoflook en boter, een rood wijntje mot je er maar bij denken . Geniet ervan 🙏🏽
  5. Carla Pool:
    19 juli 2021
    Geniet lekker, je hebt me net geappt over je fiets. ik hoop dat dat nog goed mag komen. Zo fijn om een prettige fiets voor onderweg te hebben.
  6. Cor en Helmi:
    21 juli 2021
    Phil alsnog van harte gefeliciteerd.Een geweldige omgeving om je verjaardag te vieren.
    Geniet met elkaar van jullie reis
    groetjes Cor en Helmi