Voor het eerst op stap in 2021

7 juni 2021 - Oudewater, Nederland

Nadat er zonnepanelen zijn geplaatst met de juiste aanverwante randapparatuur kunnen we eindelijk op stap. Eerst langs de weegbrug in Nijkerkerveen.  We wegen in totaal 3080 kg, voor ong1310 en achter ong 1750.

Daarna door naar Oudewater. We willen alles uittesten en kozen voor een plek zonder voorzieningen. Blijkt het nog een hele mooie plek te zijn ook, op gras  naast de skeelerbaan en achter ons een gracht. Kleine rondwandeling door het stadje gemaakt en nu met krant en boek aan het water.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joop:
    7 juni 2021
    Klinkt relaxed. Alles werkt naar behoren? Veel plezier!
  2. Colin Barnes:
    7 juni 2021
    Super! En wat een weertje!
  3. Yvonne:
    7 juni 2021
    Haha, wat ben je snel Joop...ik was nog aan het uitvogelen hoe alles ook alweer werkt ;))
    Het lijkt erop dat de zonnepanelen doen wat ze moeten doen...vandeweek alles uittesten...
  4. Mihai Dumitru:
    7 juni 2021
    Beste buren veel plezier met jullie camper en splinternieuwe zonnepanelen op het dak. Fijne dagen toegewenst.
  5. Femke:
    Fijn dat jullie lekker genieten. En wat een timing! 😎☀️
    Heel veel plezier, we lezen met jullie mee. 😀
  6. Anand:
    7 juni 2021
    Ola, fijn dat ik mee mag genieten van joelie trip. Geniet ervan 🙌🏽🌞😎
  7. Carla Pool:
    7 juni 2021
    Lollig Yvonne lekker op stap. Ja slim eerst alles uitproberen. Geniet er maar van. Liefs
  8. Nienke:
    7 juni 2021
    Wat heerlijk! Leuk dat ik mag mee genieten van jullie verhaal!😘
  9. Cor en Helmi:
    9 juni 2021
    Wat een leuk idee om jullie reisverhalen te delen. Heel veel plezier.
  10. Truus Brinkman:
    11 juni 2021
    Klinkt goed, leuk voor jullie! Oudewater en Goejanverwellesluis, (daar vlakbij), daar liggen bijzondere jeugdherinneringen van mij, vertel nog wel een keer. Bij Hekendorp ligt trouwens een boomgaard waar je fruit mag plukken. Jammer voor jullie dat het fruit nog niet rijp is!
    Veel plezier!